Ce ar trebui să scrii în primul e-mail de la newsletter
Dacă nu cumva ai trăit pe Marte, cu siguranţă că ştii cât este de important să ai un aşa-numit newsletter follow-up, adică o secvenţă de e-mail-uri prin care să menții comunicarea cu cititorul blogului tău.
Aceste e-mailuri se trimit automat fiecărui abonat pe măsură ce se înscrie la newsletter.
Primul e-mail se mai numește și e-mailul de bun venit și, după cum te-ai prins, este extrem de important.
Prima impresie contează. La fel și primul mail.
Vrei să îi arăți proaspătului tău abonat că s-a abonat la o sursă excelentă de informație atunci când și-a lăsat mailul pe site-ul tău.
Însă trebuie să fii atent la un lucru. în general, nu recomand ca primul e-mail să conțină informație în el. Absolut deloc.
Motivul este următorul. De obicei, captarea adresei de e-mail se face în schimbul unui cadou (PDF gratuit, video etc.). Am vorbit despre asta.
Din moment e cititorul tocmai a intrat în posesia PDF-ului, nu are sens să îi trimiți imediat încă un e-mail cu informație. Lasă-l să digere informația din cadou. Lasă-l să mediteze la ea. Poate chiar să o pună în aplicare.
E-mailul de bun venit este suficient să conțină informații gen:
- un călduros bun venit (în care să te reintroduci – să îi spui cine ești)
- un link către cadoul promis
- promisiunea că acel PDF este doar începutul și că te vei folosi de adresa lui de mail ca să-i comunici doar lucruri relevante și de calitate
Pune sfaturile mele în practică pentru a te asigura că asta nu se întâmplă.
le puteti gasi pe website
http://www.banidinbloguri.com