ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Cum să scrii conținut de calitate

Cum să scrii conținut de calitate

 

 

 

 


Există stiluri de a face blogging câți bloggeri există. Dar un lucru pe care toți aceștia îl au în comun este faptul că au întotdeauna conținut de calitate.
Fără acel conținut de calitate, orice blog moare. Nu va avea vizitatori care așteaptă cu sufletul la gură informație nouă, nu va beneficia de ”word of mouth”, nu va creea ”buzz” în lumea online-ului.
Deci cum scrii conținut de calitate?
blogger scriindExistă trei opţiuni ce sunt luate în considerare ca fiind cele mai potrivite, atunci când vine vorba de scrierea conţinutului:

Opţiunea 1: să îți scrii propriul conținut

Această opţiune foloseşte în cea mai mare parte principiul A.I.D.A:
Atenţie: atrage privirile cititorilor cu titlul
Interes: creează o legătură între tine şi cititor pentru ca acesta să prezinte un interes mai mare pentru ceea ce tu oferi. Spre exemplu, explică-le frustrările tale în ceea ce priveşte încercarea de a găsi cel mai bun produs – la cel mai bun preţ.
Dorinţă: explică modul prin care poţi să oferi ajutor, vei declanşa astfel dorinţa lor de a acţiona. Un exemplu bun ar fi să le spui că nu mai trebuie să facă nici un fel de cercetare fiindcă toate opţiunile existente au fost deja analizate, de către tine, deci tot ceea ce le rămâne de făcut este să îţi urmeze sfatul.
Acţiune: spune-le exact cum să acţioneze. Acum este momentul când spui: CLICK AICI sau CUMPARA ACUM sau ÎNSCRIE-TE LA newsletter.
Deși unul dintre scopuri este ca cititorii să citească informația și să le câșștigi încrederea, cu siguranță că există o acțiune pe care vrei ca ei să o ia. Fie că e vorba de vânzarea unui produs, de participarea la un sondaj sau de abonarea la un newsletter, e important să îi scrii vizitatorului tău MARE și CLAR ce are de făcut.
Principiul A.I.D.A se aplică în mod egal şi celorlalte două opţiuni care urmează, nu este util doar pentru a creea / scrie propriul tău material. Prin urmare trebuie să îl reţii indiferent de opţiunea pe care o vei alege.

Opţiunea 2: să rescrii complet un conţinut existent

În prima opţiune conţinutul a fost creeat de tine, ei bine în această opţiune tot tu vei fi cel/cea care scrie însă acum vei folosi un conţinut existent pentru a te ajuta la redactare.
Folosește această opținue atunci când ești complet novice într-o nișă. La început nu ești familiar cu limbajul nișei, deci va trebui să înveți de la cei mai buni pe acel domeniu.
Din moment ce rescrii un întreg conţinut trebuie să te asiguri în primul rând că vei rescrie întreg articolul, fiindcă scopul principal este să obţii în final un conţinut 100% unic.
Cea mai bună abordare este să rescrii fiecare propoziţie folosind cuvintele tale. O altă sugestie este rescrierea expresiilor, însă avantajul rescrierii complete a propoziţiei este că tinde să aibă un grad mult mai mare de unicitate.
Un lucru care te poate ajuta în atingerea unicităţii dorite este să amesteci conversaţii de pe forumuri cu păreri despre acel produs şi cu alte informaţii din diverse surse prezente pe internet.
Nu rescrie pur şi simplu conţinutul altor persoane ci foloseşte acel conţinut ca şablon, ca punct de plecare spre a creea propriul tău conţinut, nou şi nu în ultimul rând unic.
Oricare ar fi decizia ta, trebuie să te asiguri că produsul final al muncii tale va fi 100% unic. Şi nu uita, foloseşte principiul A.I.D.A deoarece simpla lui folosire poate să însemne o îmbunătăţire a conţinutul original.

Opţiunea 3: să inviți alți bloggeri să scrie pe blogul tău

Această opțiune este una super, mai ales că nu te cost nimic. Dacă ești bun și sârguincios, ceilalți bloggeri te vor remarca și vor fi de acord să scrie un articol pe blogul tău. Aceste articole se numesc guest post-uri și, din ele, toată lumea are de câștigat:
- tu ai de câștigat un articol nou pe blogul tău fără niciun efort
- cel care scrie articolul își promovează imaginea la tine pe site tot pe gratis

Opţiunea 4: să foloseşti servicii care scriu articole

Ultima opţiune sugerată de noi este să delegi scrierea conţinutului. Această abordare specială, poate să fie manevrată în mai multe moduri: fie prin folosirea serviciilor precum www.Elance.com pentru a angaja „scriitori” sau prin folosirea serviciilor care gestionează scriitorii în locul tău contra unei sume ce se raportează la cantitatea de conţinut pe care aceştia o produc.
Dacă eşti începător, opţiunea folosirii serviciilor precum Elance nu este foarte practică. În timp vei  descoperii faptul că scriitori sunt inconsecvenţi în ceea ce priveşte timpul de răspuns (exemplu: data cererii – data predării), calitatea produsului este de obicei săracă şi vei pierde foarte mult timp pe gestionare (exemplu: să accesezi site-ul, să cauţi scriitori şi să îi angajezi). În final ai deveni un manager care gestionează scrierea articolelor, iar acesta nu este scopul tău.
Opţiunea semnării unui contract cu o firmă de servicii pe bază de onorarii se va dovedi a fi mult mai avantajoasă pentru tine. De fapt, noi recomandăm folosirea serviciilor de scrierea a articolelor, în special dacă sunt stabile. Aceste firme audiează şi gestionează scriitori pentru tine şi astfel vei avea mai mult timp pentru a te ocupa de alte probleme importante, iar scriitori vor preda conţinuturile la timp.
Poți găsi acest tip de servicii, spre exemplu, la http://www.99centarticles.com (Desigur, termenul de predare va fi undeva la câteva zile.) Atunci când vei atinge punctul în care vei şti exact pentru ce cuvinte cheie doreşti conţinut ai posibilitatea de a trimite cerinţele şi până când acesta va fi gata tu să te ocupi de celelalte probleme existente.
Prin acest proces metodic vei fi capabil să creezi şi să pregăteşti blogul pentru conţinutul ce urmează a fi publicat fără a pierde timp, deoarece până vei termina toată munca necesară conţinutul cerut va fi terminat şi numai bun de folosit.
NOTĂ: un minus pentru aceste servicii este faptul că s-ar putea să fii nevoit să parcurgi puţin conţinutul pentru a te asigura că este de calitate.
Desigur, dacă sunteţi deja de ceva vreme în această industrie şi, prin urmare în prezent folosiţi un serviciu de care sunteţi mulţumit, nu este nevoie să faceţi schimbări. Totul depinde în întregime de dorinţa ta.

Concluzie

Pe termen lung, cea mai bună opțiune este să îți scrii proproul conținut. Dacă ești expert pe nișa ta, în timp vei ajunge să scrii articole de super-calitate în 30 de minute sau chiar mai puțin.
Apoi (și pe măsură ce începi să faci bani) poți căuta oameni pasionați care să scrie pentru tine (și care trebuie antrenați bine de tot la început).