ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

"PLACINTA" DE CARTOFI


Si fiindca e post mi-am zis sa va impartasesc si voua una din retetele mele de post: "placinta" de cartofi, care este o reteta pe cat de simpla pe atat de gustoasa.
Este impropriu spus placinta de cartofi dar adevarul este ca nu am stiut cum sa o numesc altfel. Poate stiti voi mai bine.
Luam 2 cartofi de marime medie, ii curatam de coaja, ii spalam si ii dam prin razatoare.
Presaram putina sare peste cartofii razuiti
si ii punem la prajit intr-o tigaie antiaderenta cu 1-2 linguri ulei. Tasam putin cartofii cu furculita sau cu o paleta si le dam forma rotunda, 
lasam placinta formata la prajit aprox. 3 minute pe fiecare parte, o scoatem cu grija si gata, o servim, eu am papat-o cu rosii.
                                                                    S-aveti pofta si voi!