ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Muschiulet de porc cu sos de ciuperci

 

 

Ingrediente

  • un muschiulet de porc
  • ciuperci
  • morcovi
  • ceapa
  • condimente
  • rozmarin
  • verdeata
  • ulei
  • supa de legume
  • smantana
  • amidon alimentar

  • Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare reteta Muschiulet de porc cu sos de ciuperci

Muschiuletul l-am taiat in trei pe lung si l-am impletit ca sa fie mai aspectuos.L-am condimentat,am infipt in el frunze de rozmarin si l-am lasat la frigider pana a doua zi.
Intr-un vas se pune putin ulei,se pune muschiuletul si putina supa de legume.Se acopera cu o folie de aluminiu si se da la cuptor.Dupa ce carnea s-a inmuiat binisor se pune ceapa taiata solzisori,ciupercile si morcovii.Se amesteca smantana cu o lingura de amidon alimentar si se pune peste sos cand carnea este deja prajita.
Se presara verdeata cu generozitate.
Se poate servi ca atare sau insotit de o garnitura de cartofi,orez sau ce preferati.Eu m-am gandit sa-i insotesc de niste cus-cus si niste castraveciori murati absolut deliciosi.