ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Aripioare de pui cu Miere si Lamaie






In prima seara am gatit niste pulpe de pui cu garnitura de ardei gras copt. Dar, in weekend am ales ceva diferit: niste aripioare ceva mai speciale, cu miere si lamaie si garnitura de cartofi copti. Si pentru weekend-ul asta am deja in plan un mic dejun altfel: sandwich-uri cu ou pentru micul dejun. Le-am incercat, le-am mancat, mi-au placut, le-am mai facut de vreo 2 ori intre timp de la prima experienta si o sa le impart cu voi. Revenind la…


 Aripioare de pui cu Miere si Lamaie



CafeForm Plus






aripoare cu cartofi coptiSaptamana trecuta am primit un cadou neasteptat din partea colegilor de la munca; pe cat de neasteptat de atat de util: un cuptor cu convectie. Imediat ce am ajuns acasa cu el, l-am cercetat, l-am invartit pe toate partile si l-am pus la treaba.






Reteta Aripioare de pui cu Miere si Lamaie

Ingrediente:
  • 700-800 g aripioare de pui
  • zeama de la o lamaie
  • 4-5 linguri de miere
  • busuioc
  • sare
  • 4 cartofi potriviti
Avantajul gatitului la cuptorul cu convectie  este lipsa grasimilor; gatim fara nici o picatura de ulei atunci cand vrem. Si alimentele ies fooooarte bune. Si aripoarele mele au iesit la fel; iata cum:
Spalam bine aripoarele de pui, le curatam de pene si daca e cazul le parlim; ale mele nu au avut pene asa ca am sarit peste etapa cu parlitul. Asezam aripoarele intr-un vas incapator si le lasam cuminti pana pregatim marinata: stoarcem zeama de la o lamaie cu grija sa nu scapam samburi, adaugam 4-5 linguri de miere, sare, busuioc si amestecam. Adaugam marinata peste aripioare si dam vasul la frigider pentru cel putin 3-4 ore sau chiar peste noapte; ideal ar fi ca in timpul asta sa mai invartim aripoarele sa se patrunda mai bine aromele in carne.

Dupa ce au trecut cel putin 3-4 ore, curatam cartofii si ii taiem in 6 (in functie de marimea cartofilor, trebuie sa tinem cont ca avem nevoie de bucati de cartofi de cel mult 2 degete in grosime). Asezam cartofii pe gratarul de jos al cuptorului…

Punem si gratarul cu picioruse pe care adaugam aripioarele marinate.

Punem capacul, setam temperatura la 200 grade si invartim rotita care ne indica timpul pana la 25 de minute. Cand cuptorul a facut “clinc” invartim aripioarele pe partea cealalta si mai lasati 15 minute (aceasta operatiune este necesara daca aveti aripoarele intregi, cu varfuri, deoarece acestea se rumenesc mai repede si eu le-am  introdus printre gratii sa nu se arda – ca in prima imagine de mai jos). Daca aveti aripoare fara varfuri, setati timpul direct la 40 de minute.
Pofta buna!