ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Mancarica de pui cu rosii

 Mancarica de pui cu rosii






In mod cert, dupa retetele puse pana acum pe blog o sa spuneti ca am o alimentatie total nesanatoasa si bogata in calorii. De fapt, nu e deloc asa. Incerc sa am o alimentatie cat mai echilibrata si meniul meu este format de cele mai multe ori din gratare si salate. In ideea aceasta, ia nastere o noua categorie a blogului: Retete de slabit. O sa gasiti aici retete sanatoase, cu un aport caloric scazut si de cele mai multe ori foarte usor de preparat.
Si iata si prima reteta din aceasta categorie.







Mancarica de pui cu rosii

reteta pui cu rosii
Ingrediente:
  • 2 pulpe de pui dezosate de marime medie (se pot inlocui cu 200-250 gr piept de pui)
  • 2 rosii mari
  • o mana de brocoli
  • busuioc
  • patrunjel
  • lamaie
  • piper
  • sare
  • o lingura de ulei de masline

Dupa ce am spalat bine de tot carnea, o tai fasii subtiri si o pun la prajit in tigaie, dupa ce in prealabil am incins o lingura de ulei de masline. Cand puiul s-a prajit suficient, pun rosiile taiate cubulete. Supraveghez atent pentru a invarti in timp util, astfel incat sa nu se prinda. Cand rosiile s-au inmuiat, adaug o mana de brocoli si mai invart de vreo 2 ori, condimentez cu sare, piper si busuioc.
Dupa ce o pun pe o farfurie ornez cu patrunjel tocat marunt, zeama de lamaie si e gata de savurat.
CafeForm PlusPofta buna!