ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Cornulete cu iaurt






Cornulete cu iaurt










Timp de preparare:
4 ore (complexitate medie)

Ingrediente:
Reteta aceasta era postata la "Retetele mele",dar fara pozept. ca am facut-o recent si am pozat-o,am sters-o si am postat-o din nou,cu poze.
E buna pt.Craciun,Anul Nou.
250 g faina
125 g margarina
100 g iaurt
25 g drojdie
25 g zahar
arome(la alegere-eu folosesc coaja rasa de lamiie)
zahar pudra
rahat,gem


Mod de preparare:
Intr-un lighenas, se freaca drojdia cu zaharul pina se lichefiaza.Se adauga apoi marg. topita(rece), sau f. moale,putina sare, iaurtul, coaja de lamiie si la sfirsit faina.Dupa ce se framinta bine cu mina(6-7 minute), aluatul se lasa intr-un loc caldut, sa creasca(f.putin), cam 30 minute.Se pune apoi pe o foaie de nailon, presarata cu putina faina si se modeleaza in forma de sul mai gros, care se taie in 6 bucati egale.Fiecare bucata se modeleaza in forma de minge; se acopera. Aluatul e elastic, se lucreaza f. usor.Fiecare bucata se intinde cu sucitorul,in forma rotunda, de marimea unei farfurii intinse; aceasta se taie cu ruleta sau cutitul, trecut prin faina, in jumatate, apoi in sferturi si fiecare sfert in trei triunghiuri. Se obtin 12 triunghiuri egale. La baza fiecarui triunghi se pune umplutura(rahat,gem)apoi se ruleaza, obtinindu-se cornulete.Se aseaza in tava neunsa, cam la 1 cm distanta intre ele, se lasa sa creasca apr. 15 minute.Se coc la foc mijlociu(cuptorul incalzit inainte) 15-20 minute, pina se rumenesc putin.Nu cresc prea mult, dar sint f. fragede si gustoase. Se trec fierbinti prin zahar pudra.