ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Mini Pizza

 

 

 

 

Reteta pentru aceste "minunatii" este foarte asteptata si de-aceea am hotarat postarea ei in defavoarea alteia. Le spun minunatii pentru ca imi plac enorm de mult si au placut si altora, de fapt sunt niste pizza de dimensiuni mai mici de cum suntem obisnuiti; ce sa va mai spun?!  reteta nu este grea deloc, blatul este foarte foarte bun, este asemanator la gust si consistenta cu cel pe care-l mananc la Iulius Mall la Cluj de fiecare data cand ma duc la shop. Dar mai bine va spun de ce avem nevoie si cum se face si pe urma va las pe voi sa decideti daca va place sau nu.
 
 
 
Pentru blat ne trebuie:
- 310 gr. faina alba
- 1 lingurita sare
- 20 gr. drojdie
- 1 lingurita zahar tos
- 200 ml lapte
- 60 ml ulei (de floarea-soarelui)
Sfatul meu: masurati ingredientele exact!
Cum se face: Faina impreuna cu sarea se pun intr-un vas.

 Drojdia se amesteca impreuna cu zaharul pana cand devine lichida.
Laptele se incalzeste putin (cat sa fie caldut) apoi se adauga uleiul si drojdia lichida.

Laptele impreuna cu uleiul si drojdia se pune in mijlocul fainii
si se framanta pana cand rezulta un aluat moale (daca mai e nevoie mai adaugati putina faina)

Coca rezultata se pudreaza cu faina, se acopera cu un prosopel de bucatarie si se lasa la dospit 40 minute.

Intre timp pregatim celelalte ingrediente, eu am pus acestea de mai jos dar voi puteti pune ce va place:
- 200 gr. mozzarella (branza sa o dati pe razatoare)
- 6 felii de sunca Sissi de porc taiate cubulete fine
- 2 cremvursti de porc taiati rondele subtiri
- ciupercile dintr-o conserva taiate marunt
- 140 gr. porumb dulce
- cateva feliute de ardei rosu
- oregano (optional)

Si trecem la treaba:
Aluatul dospit se rastoarna pe masa infainata si se intinde cu sucitorul
Foaia sa fie de aprox. 8 mm grosime. Luam o forma rotunda (eu am folosit o cupa de inghetata cu diametrul de 11,5 cm) si decupam bucati din aluat.

Se mai intind putin si se pun in tava tapetata cu hartie de copt. Se ung blaturile cu sos de rosii pentru pizza (eu am folosit ketchup) ajutandu-ne de o lingurita

apoi punem pe rand ingredientele: ardei, ciuperci, sunca, rondelele de cremvursti, porumb,


 pe deasupra mozzarella si presaram si putin oregano. Aici e prima tava
 iar aici a doua
deci trebuie sa va iasa aprox. 14-15 bucati.
Se dau la cuptorul preincalzit pentru aprox. 12-15 minute. Sunt potrivitepentru o seara cu prietenii sau de ce nu ca aperitiv pentru un party cu amicii (in acest caz va sfatuiesc sa le faceti de dimensiuni mai mici).
Foarte foarte bune!