ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Rulada turceasca



Rulada turceasca







Timp de preparare:
2 ore (complexitate redusa)

Ingrediente:
Am gasit reteta asta pe un blogmi s-a parut interesantanu se foloseste cuptorul.E o reteta f.buna pt zilele toride sau pt.persoane,care nu au cuptor.
Am facut-o,dar nu mi-a prea iesit ruladao fi fost de vina tipul fainii
consistent a “budincii”,grosimea “budincii”…………indeminarea………..nu stiu.Cind am vazut ca nu iese rol,am taiat bucati.
Dar voi mai incerca.Trebuie sa iasa rol.
Dar,credeti,rol sau bucati,e f.buna.Am servit si niste musafiri cu “rulada”mea nerulatale-a placut f.mult.Nu le-am spus ca trebuie rulat.
Scriu reteta,exact cum am luat-o de pe blog.
100 g de nuca de cocos
1 l de lapte
1 pahar de zahar tos(pahar mare,de apa)
1 pahar(tot de apa) de faina
50 g de unt,margarina
200-250 ml de frisca lichida
100 g de nuci macinate


Mod de preparare:
Am folosit tava de cuptor;e mare.Are 40/35 cm.Pe tava se presara toata cantitatea de nuca de cocos.
Intr-o cratita,se amesteca,zaharul,faina si laptele(la rece).Laptele se pune incetul cu incetul,ca faina sa nu faca cocoloase.Apoi,punem cratita pe foc;se pune si untul.Amestecam tot timpul.
Dupa ce fierbe,facem focul f.mic si amestecind tot timpul,fierbem inca cca 2 minute.
Luam compozitia de pe foc,o punem peste nuca de cocos.Eu,am pus in comp.niste vanilie.
Dupa ce punem comp. peste nuca de cocos,o nivelam,putin,cu o lingura.
Lasam tava cu nuca de cocos si budinca,sa se raceasc f.bine;eu am pus-o vreo 2 ore in frigider.
In timpul asta batem frisca lichida;eu am pus putin intaritor de frisca.
Frisca rece,o punem peste “budinca”,rece.Peste frisca,se presara nuca macinata.
Lasam totul sa se raceasca(am lasat de seara pe dimineata),apoi se ruleaza.
E un deliciu.Pofta buna.
Am facut ieri,inca o data,reteta si uraaaaa,mi-au iesit rulourile.
Arata mult mai bine.