ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Dulceata – gem – de coacaze negre

 
 
 
 
 
 
 

Dulceata – gem – de coacaze negre

 
 
 
 
 
Preparare Dulceata - gem - de coacaze negre 1 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Acum cateva ceasuri ma gandeam cum sa concep acest articol, intentia mea era sa va arat o poza cu ciorchinii de fructe negre, cu gust aspru, de padure, pe care tocmai ii culesesem si sa va intreb cum le zice… in mod hilar, asta a fost prima recolta din gradina noastra, primul produs propriu pe care l-am gustat si pe care habar nu aveam cum il cheama, pentru ca atunci cand am sadit tufa care a avut drept rod trufandalele, pe ambalajul ei avea desenat cu totul altceva. In fine, nu a iesit ceea ce am asteptat, ci ceea ce internetul m-a lamurit ca sunt coacaze negre
 
 
 
Citind cate ceva despre proprietatile acestor fructe (un adevarat panaceu universal) mi-am spus ca nu suntem prea pagubiti prin faptul ca au crescut in gradina noastra. Am cules doi pumni buni (asta a fost toata recolta) si am purces la a face o dulceata (sau gem) de coacaze negre.
 
 
 






Ingrediente…


 mai din ochi, coacazele negre curatate de pe ciorchini din poza de mai sus si ceva zahar… cam un pahar.
Am pus fructele intr-o craticioara cu 3 linguri de apa rece, le-am dat intr-un clocot si am adaugat zaharul.
Nu a durat 5 minute si am constatat ca aceste fructe contin mai multa pectina decat orice am incercat eu vreodata sa transform in gem, pentru ca dulceata mea era gata.
Mi-a iesit un borcan de 350 de ml. si mai un pic… picul a fost pentru degustare si vreau sa va spun ca e minunata dulceata, as zice ca cea mai buna pe care am gustat-o vreodata, cu un echilibru perfect intre gustul dulce si cel acrisor si o aroma intensa de padure, gelifiata in mod natural, foarte, foarte placuta.