ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Dulceata de lamaie ca la mama acasa




Dulceata de lamaie ca la mama acasa







Pana de curand nu gustasem dulceata de lamaie. Dar mi-a povestit o foarte buna prietena ca a incercat si i-a iesit incredibil de gustoasa. M-am dus imediat acasa si m-am apucat sa o prepar, pentru ca lamaia are un parfum aparte si mie imi plac aproape toate preparatele care contin lamaie. Si bine am facut, pentru ca este foarte parfumata si are un gust dulce - acrisor ce mi se pare incredibil de bun. Trebuie neaparat sa o incerci!

Dulceata de lamaie

http://organik.ro/account/activereferal-20e97c81dc8d0e794d048881b03c4417

Ingrediente:


- 1 kg lamaie
- 1 kg zahar
- un baton vanilie Mod de preparare:

Speli bine lamaile si la tai in doua, dupa care le storci putin de zeama si le tai in felii subtiri. Le pui intr-un vas, le acoperi cu apa si le lasi asa timp de 48 de ore in care le schimbi apa la 5 - 6 ore.

Dupa 48 de ore, le scurgi bine, le pui intro cratita, adaugi zaharul si batonul de vanilie si le lasi sa fiarba pana se formeaza un sirop dens.

Cand este gata, o pui in borcane si le inchizi ermetic.
 
Poti sa folosesti aceasta dulceata la micul - dejun sau la prajituri, pentru ca toate prajiturile cu lamaie sunt aromate si extraordinar de bune!