ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

PRAJITURA SNICKERS


Este o prajitura cu multa nuca, usor crocanta, cu ciocolata, caramel, ce mai ... o desfatare a gustului.
Avem nevoie de: 6 oua, 15 linguri zahar, 200 gr. nuca macinata, 200 gr. nuca prajita bucati, 1 margarina Rama pentru prajituri, 1 praf de copt, 2 linguri pline de faina, 200 gr. ciocolata alba, 100 gr. ciocolata neagra(pentru glazura)

Intai facem blatul: se separa ouale, albusurile se bat spuma cu 3 linguri de zahar, se adauga cele 200 gr. nuca macinata

praful de copt si cele 2 linguri de faina.

Se pune compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se da la copt la foc mic aproximativ 30 minute.

Intre timp se da prin razatoare ciocolata alba pe care o vom pune peste blatul cald scos imediat de la cuptor, astfel ea se va topi singura.

Crema caramel: Margarina se amesteca cu cele 6 galbenusuri,

4 linguri de zahar si nuca prajita taiata bucatele. Separat 8 linguri zahar se pun la foc mic pana se caramelizeaza
se adauga crema de mai sus

si se fierbe pana se ingroasa putin si se inchide la culoare. Se ia de pe foc si se pune peste prajitura (peste glazura alba).

Deasupra se orneaza cu glazura de ciocolata neagra pe care am topit-o pe bain-marin.
Se da la frigider pentru a se intari crema si glazura. Eu m-am grabit s-o tai imediat dupa ce am scos-o de la frigider si de-aceea a crapat putin glazura pe alocuri, mai mult decat atat nu am incalzit lama cutitului (voi sa nu faceti asa!) Insa a fost foarte buna si asa. Incercati-o si voi!