ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

BOMBOANE RAFFAELLO

 

 

 

 



Cine n-a auzit de renumitele bomboane Raffaello? Ei bine, da sunt persoane care nu stiu sa le faca iar pentru acele persoane m-am gandit sa postez reteta mea pe care am "cules-o" de la una dintre cumnatele mele inca din anul 2007.
Avem nevoie de :
- 250 gr lapte praf
- 100 gr. zahar pudra
- 250 gr. margarina (eu folosesc Rama)
- 150 gr. nuca de cocos

Amestecam intai margarina cu zaharul pudra.
Adaugam laptele praf
iar la final nuca de cocos.

amestecam bine-bine, acoperim vasul cu compozitia si dam la rece aprox. 30 minute pentru a se intari.

Se scot de la frigider si se fac bilute de marimea unei nuci potrivite pe care le dam prin nuca de cocos. Optional in interior se poate pune cate o aluna sau o migdala (eu nu pun pentru ca nu-i place sotului meu)

Se aseaza intr-un vas si se pastreaza tot la frigider. Imi plac aceste bomboane pentru ca pe de-o parte imi plac prajiturile si nu numai cu lapte praf iar pe de alta parte "imbogatesc" de minune farfuriile cu prajituri de sarbatori.