ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Varza cu carne si rosii cherry

 

 

 

Ingrediente

  • Varză
  • Roşii cherry
  • Carne de porc
  • Mărar verde
  • Piper boabe
  • Sare
  • Ceapă
  • Portii: 10
  • Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare reteta Varza cu carne si rosii cherry

Ştiu că am intrat în post (la data postării) dar cum felul prezentat a fost pregătit înainte, cum din lipsa timpului n-am putut posta şi cum nu vreau să mai stau cu ispita (pozele) prin calculator :D am decis să postez.
Ştiu că nu toată lumea se împacă cu varza, din varii motive. Mie îmi place. Aşa că...
Am tocat trei verze destul de mari (varza scade destul la fiert). Apoi am tocat carnea de porc în cuburi cât de cât egale şi am prăjit-o cât să se rumenească un pic, asta pentru că dă un gust mai bun verzei.
Într-o cratiţă mai mare am pus varza la fiert. Apă am pus cât să fie îndeajuns până când varza îşi va mai lăsa şi ea zeamă. Am pus sarea şi piperul, am adăugat ceapa în felii tăiate mai mare. Am ales ceapă roşie pentru că-mi place şi dă culoare.
Cum a scăzut varza am adăugat şi bucăţile de carne prăjite un pic înainte.Mărarul l-am făcut legătură (legat cu aţă) şi l-am pus la fiert cu toată compoziţia. Pe acesta l-am scos când varza a fost gata.
Spre final am adăugat roşiile cherry întregi pentru a fierbe un pic cu toată compoziia. Finalul a constat în mutarea preparatului într-un vas de yena şi rumenirea la cuptor vreo 10 minute.
 Deşi e post (la data postării) vă doresc poftă bună.