ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Pilaf italienesc cu cotlet de rechin



Pilaf italienesc cu cotlet de rechin









Timp de preparare:
1 ora si 30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
3 cotlete de rechin
200 gr boabe de fasole Azuki Bio
200 gr orez alb cu bobul auriu
cateva frunzulite de menta
3 sau 4 cateii de usturoi
2 linguri de unt
1 ceasca dovleac cubulete
1 ceasca de vin alb
1 lingura otet balsamic
2 linguri ulei din seminte de struguri
sare,piper roz proaspat macinat,menta uscata si tarhon uscat


Mod de preparare:
Se fierbe orezul dupa ce l-am spalat bine, dupa indicatiile de pe punga.La acest orez am adaugat cubulete de dovleac pe care le-am fiert in prealabil,in 2 linguri de unt cu apa(se pune de 3 ori cantitatea de apa la o cantitate de orez).Fierbem si fasolica Azuki, pe care o lasam de seara la inmuiat in apa.Aceasta fasolica dupa ce am fiert-o ii adaugam ulei din seminte de struguri si otet balsamic,la fel ca la o salata.Bagam la cuptor cotletul de rechin, cu adaosurile pe care le dorim.Pestele trebuie sa stea in cuptor intre 30 sau 40 de minute.Mentionez ca la acest peste am pus in tava o ceasca de vin alb si am acoperit tava cu folie de aluminiu.Dupa ce am scos pestele din cuptor il punem pe un platou la care adaugam o ceasca de orez cu dovleac cubulete si o ceasca de fasolica Azuki Bio. Pofta buna !!!