ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Bruschette cu branza topita

 Bruschette cu branza topita







Hei, gata cu vacanta… (a se nota ca am lipsit motivat).
M-am intors de ceva timp acasa, asa ca am si gatit cate ceva intre timp. Ceva care sa nu imi rapeasca mult timp, care sa nu necesite mult timp cuptorul (nu avem nevoie de mai multa caldura, nu?) si rapid de mancat.



CafeForm Plus


Bruschette cu branza topita
bruschette cascaval
Ingrediente:
  • paine prajita
  • branza topita
  • rosii
  • usturoi
  • busuioc

Eu am avut painea gata prajita, si am scapat de prima etapa dar pentru cei care nu au, pot folosi cu succes painea lor preferata, paine cu seminte, integrala, graham, sau paine alba. Chiar si baghetele pot fi folosite, pana si chiflele pot fi cu succes baza pentru aceasta reteta rapida.
Asadar, daca nu aveti painea prajita, incepeti prin a taia felii si a le pune la prajit in cuptor sau toaster.
Dupa ce feliile de paine sunt prajite, le puteti aseza in tava, nu inainte de a le freca cu usturoi proaspat (sau granulat). Usturoiul proaspat, o sa dea o aroma mai intensa produsului final. Peste felii, asezati cate o felie de rosie si condimetnati cu sare si piper.

Urmatorul pas este sa asezati feliile de branză topita peste rosii, iar la final presarati busuioc.

Introduceti tava in cuptor la 150 de grade pentru cateva minute, pana observati ca branza topita se topeste usor si se lasa pe marginile feliilor de paine. Nu mai mult de 4-5 minute.

Mmmmm, delicios……… si rapid.
Puteti sa le savurati imediat, sau sa le lasati 5 minute sa se raceasca.
In aceiasi masura, bruschettele sunt delicioase cu orice fel de branza adaugata. Am incercat cu urda si cascaval afumat, iar gustul este minunat. In plus, adaosul de branza face din aceasta reteta nu doar o gustare ci chiar un fel de mancare mai lejer.
Pofta buna!