ID de editor pub-1829796509104555 Cod de client 2100719415

Gogosi batute (sau cu lingura)

 

 

 Gogosi batute (sau cu lingura)

 

 

 

Aceste gogosi le fac de cateva ori pe an. Se prepara usor si sunt delicioase. Sunt persoane care nu pun drojdie in aluat, la prajit absorb foarte mult ulei si de aceea nu sunt nici gustoase, si nici sanatoase. O sa te convingi cat de bune sunt gogoselele mele daca o sa le prepari.

Ce ai nevoie
2 cani lapte
1 cubulet drojdie proaspata
3 oua
10 linguri zahar
1 praf de sare
coaja rasa de la o lamaie
1 esenta de vanilie
800 g faina
ulei pentru prajit

Cum prepari
1. Am cernut faina intr-un lighenas de plastic. Am facut o gropita in mijloc si am pus drojdia faramitata, un praf de sare, ouale, zaharul, esenta şi coaja de lamaie rasa.

2. Am  adaugat laptele caldut si am framantat un aluat mai moale. Am acoperit vasul cu un prosop curat si am lasat sa creasca pana si-a dublat volumul.


3. Am pus mai mult ulei la incins. Trebuie sa fie incins foarte bine. Am luat cu o lingura uda coca si am pus in uleiul incins. Poti sa introduci lingura si in uleiul incins, dupa care sa iei coca. Am dat focul mic si le-am prajit pe ambele parti. Daca focul nu este mic, risti sa se rumeneasca deasupra si in interior sa ramana crude.


4. Le-am scos cu o paleta, scurgandu-le bine de ulei, le-am asezat pe un platou si le-am presarat cu zahar pudra. Le poti manca cu smantana si dulceata, ca pe papanasi. Eu asa le-am mancat, dar am uitat sa fac si o poza.